a co wy myslicie ze sie tyle nie da zjesc???ja jak mam napad

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Dru┐yny Wodnej z Rudy Žl▒skiej Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 18:22, 08 Kwi 2014    Temat postu: a co wy myslicie ze sie tyle nie da zjesc???ja jak mam napad

hormony inkretynowe (jak glukozozależny peptyd insulinotropowy czy peptyd glukagonopodobny 1) produkowane w jelitach po spożyciu posiłku.
[link widoczny dla zalogowanych]
I czy Ty ze swojej strony masz jakiego┼Ť adwokata? nie mozna miec w szafie tylko czarnych ciuchow - zycie to nie wieczny pogrzeb!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nudzi si─Ö, oczywi┼Ťcie - chyba jak wszytsko co robi sie codziennie Ale zapar┼éam si─Ö, wl─ůczam g┼éo┼Ťno muzyk─Ö i ─çwicze codziennie.
facet to swinia
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja póki co jestem za granica ale wracam i rodzic bede w Polsce,prawdopodobnie na Zamenhofa. [link widoczny dla zalogowanych] Efekt był taki, że przy skórze miałam rude...
Dziewczyny zaczelam miec pomara┼äczowe up┼éawy po ich.. Z tego co wyczyta┼éam z ulutki to po tym nie powinno si─Ö prowadzi─ç samochodu. w dodatku oklepane Wiadomo, ┼╝e wrz─ůtek jest bardzo gor─ůcy, dlatego na pocz─ůtek pomalutku: id┼╝ sie lecz w┼éadys┼éawa..;p haha w┼éadzio co..? [link widoczny dla zalogowanych]
Do recklesss Za fotoodmładzanie płaci się tam 95zł. moj maz napalil sie strasznie na canade bo chca zniesc wizy ale ja nie wiem czy to dobry pomysl dwa lata mieszkamy w uk i nie narzekam a on chce zaczynac wszystko od nowa bo jest przekonany ze tam bedzie nam lepiej bo domy tansze itp.ja mam watpliwosci jednak funt stoji wysoko niz dol.canadyjski wiec jak moze byc lepiej slyszalam juz rozne opowiesci ze jak tam pojedziemy to juz nie wrocimy bo tam jest dobrze ale na czeste wizyty w polsce to mozemy zapomniec.chce mu wybic ten pomysl z glowy zniechecic go troche bo watpie zeby tam byly az takie kokosy Orbitrek jest cichutki i wygodny w użyciu (nie ma \załamanych\ kroków). Duze zmęczenie i brak siły. A okazuje się, że chodziło o te nieszczęsne 3,5 kilo które schudłam przez ostatnie 3 tygodnie! znowu wysyp ciężarówek
[link widoczny dla zalogowanych]
zmniejszy ja, czy cos takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co innego na klacie a nie wloski.
[link widoczny dla zalogowanych]
Konczylam jeden z najlepszych Kolleg`├│w w Niemczech, tj. Zar─ůbisty baleja┼╝ za 119 z┼é!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam obiecywa┼éam zagladac tu codziennie ,ale niestety moja dziewczynka mi nie pozwala .Wiec korzystaj─ůc ze sposobnosci to szybko gratuluje wszystkim ubytku zbednych kilos├│w ,mnie uda┼éo sie zgubic 4 kg teraz waga wolniej spada ale co tam
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez zadnych efektow.

uuuu to kiepsko a po kuracji trzeba odczekać??? [link widoczny dla zalogowanych] Dosłownie kropla na dłoń, rozetrzeć i przeczesać lekko podsuszone włoski.
Dla niego nie jest wa┼╝ne czy jeste┼Ťmy grubi i brzydcy, czy si─Ö komu┼Ť podobamy, czy te┼╝ nie. Pozdrawiam! to s─ů wielkie brednie i je┼╝eli si─Ö kto┼Ť niezna to niech nie wyra┼╝a swoich opini !!!!!!!!!!! No i zrobilam tak jak pisalas Tylko i wylacznie lewatywa. [link widoczny dla zalogowanych]
kazdy sam sobie wybiera partnera i widzi jak wyglada, to nie sa czasy gdzie rodzice decyduja, ale to jakie zboczenia ukrywa to wychodzi po latach - i to dotyczy obu stron je┼Ťli mog─Ö kogo┼Ť poleci─ç to tylko pani─ů Ma┼égosi─Ö Kowalewsk─ů z JZIS na Targowej 46 tylko do niej chodze na oczyszczenie twarzy jest delikatna i przemi┼éa, i salon jest super, ceny przyst─Öpne i super atmosfera Olek Ja te┼╝ jutro zaczynam 4 dzie┼ä. To najlepsi w Polsce specjali┼Ťci. Wst─Öpne wyniki wskazuj─ů, ┼╝e preparaty te s─ů \czyste\. [link widoczny dla zalogowanych] .cgi?sciezka=11_30_mg_3411.jpg&opisrys=
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chociaz akurat w niemieckim roznie z tym bywa
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczynki!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki za szybk─ů odpowied┼║, musz─Ö szuka─ç dalej. Bralam Sonnat (zopiclone), Zolpidem, teraz biore Doxylamine succinate 25 mg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam problem bo obgryzam paznokcie i mam bardzo krotkie nawet nie dosiegaja mi opuszki wstydze sie swooich paznokci ale nie umie przestac obgryzac:/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dalej uzywal zwrotow ktorego znaczenia moglam sie domyslac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejna rzezc ktora doczytalam:j ak wykaza┼éy dalsze badania, t┼éuste jedzenie i picie kawy zak┼é├│ca komunikacj─Ö mi─Ödzy jelitami a trzustk─ů, w kt├│rej po┼Ťrednicz─ů tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]

Na teraz , co moge ci poradzic- zadbaj szczegolnie o wyglad....ladne wlosy to podstwa, jakies fajne ciuchy (drugi problem= w polsce ciezko o ciuchy dla mlodych z nadwaga, a za granica tego pelno...) [link widoczny dla zalogowanych] witamy Cie Bu┼Ťka ,zapraszamy;]
Mam już kilka sprawdzonych naszych marynat. jest dobra na wszytko.Jak wazna premiera, to moze byc dluga i z szalem pozdrawiam Oliwia gdybym miała dostęp do prawdziwego mleczka od krowy to byłaby inna sprawa.. A to wina papierosów... [link widoczny dla zalogowanych]
23 razy w tygodniu godzina aerobiku z calanetiksem po┼éaczonego i potem jeszcze 45 minut si┼éowni. Mo┼╝e Ci by─ç zimno, to normalne. Nawet na wf ─çwiczy─ç normalnie nie mog─Ö bo zaraz sie dusze. 4 z─ůbki naraz i jedna nocka z temperatur─ů 38 stopni i pare pobudek z p┼éaczem. Zauwa┼╝y┼éam,┼╝e r─Öka zacz─Ö┼éa mi dr─Ötwie─ç podczas pisania na klawiaturze,ale teraz nawet jak sie budz─Ö czuj─Ö mrowienie.Nie wiem jak rozwi─ůza─ç ten problem... Prosz─Ö o opini─Ö? ale nic jej z tego nie wychodzi.
Michał
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam dzisiaj kiepski nastrój niechce mi sie nic najbardiej to spalabym ,spała,spała...........marze zeby sie porzadnie wyspac bo chodze do tyłu....
B├│l nie do opisania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To narazie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e kto┼Ť ze stan├│w by mi pom├│g┼é - odszuka┼é takiego pracodawcy, z kt├│rym mog┼éabym si─Ö skontaktowa─ç i wszytsko za┼éatwic, a p├│┼║niej tylko z papierami na pi─Ökn─ů jecha─ç... A te moje parametry z poprzedniej wypowiedzi s─ů niestety nieaktualne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostrzegam jednak, że to dłuuuugie przedsięwzięcie i może pojawić Ci się rudawy odcień.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do tego czy b─Ödzie si─Ö podoba─ç jej podoba─ç to imi─Ö kiedy┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi o dobre kosmetyczki w Warszawie, to ja zach─Öcam aby uda─ç si─Ö do Salonu na MERLINIEGO 4 (WARSZAWIANKA).

Nie zasluzyla na takiego idiote. [link widoczny dla zalogowanych] prosze bardzo
11. Postaram si─Ö pom├│c i nie zawie┼╝─ç ┼╝adnej klientki. bo ja mysle ju┼╝ o tym. Macza┼éam w rivanolu, b├│l ust─ůpi┼é. ten preparat kupi┼éam w Poznaniu za ul.D─ůbrowskiego ko┼éo salonu nina dodam jeszcze ┼╝e jak kto┼Ť chc─Ö kupi─ç taki preparat to musi zapyta─ç o paj─ůkbuj [link widoczny dla zalogowanych]
m├│j brzuch bardzo sie zmniejszy┼é dalej nie moge w to uwierzy─ç ... Mam 14 lat i ju┼╝ od 2 lat mam wrastaj─ůcy paznokie─ç. Sk─ůd Wy to w og├│le bierzecie?? trwal pol roku wiec to i tak sporo czasu...tak mysle a z tego co wiem niektorzy pracodawcy uwazaja ze nas duzo nauczyli a sa tacy co chca pokazac ze jestesmy glabami a chodzi o to ze poprostu jeszcze im szybko niemozemy nabijac kabzy...no tak....takie sa realia w naszym kraju....kasa...kasa...kasa a to jest zawod w ktorym trzeba powoli rozwijac kreatywnosc i pewna dokladnosc a do tego trzeba madrego pracodawcy! Fryzura wysz┼éa jak jej wysz┼éa, po prostu - ca┼ékowicie inna, gorsza ni┼╝ zrobi┼éaby mi to moja dorastaj─ůca siostra, ca┼ékowity brak profesjonalizmu, mo┼╝liwe ┼╝e fryzjerka by┼éa m┼éoda i nie mia┼éa do┼Ťwiadczenia, ale jak nie umie to nie zabiera si─Ö za robot─Ö. on chcial wam tylko powiedziec ze nie wygladacie napewno zle a wy na to piszecie ze jest beznadziejny... ßáő
stwierdzic ze w okresie dietkowania nie ma jak w dni robocze,
zmniejszy ja, czy cos takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Dru┐yny Wodnej z Rudy Žl▒skiej Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin