hej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Dru┐yny Wodnej z Rudy Žl▒skiej Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 3:00, 08 Kwi 2014    Temat postu: hej

gg 1796500
[link widoczny dla zalogowanych]
haha mina poloznej bezcenna haha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedy┼Ť my┼Ťla┼éam, ┼╝e tego koszmaru nigdy nie zapomn─Ö, ale czas leczy rany, jak zawsze. [link widoczny dla zalogowanych] Pracuje cz─Östo od 9 do 20 w sklepie gdzie jest cholerne ┼Ťwiat┼éo, sucho, gor─ůco i jeszcze te promieniowanie telewizor├│w !!!!
hello wszystkim to swietne forum! Pozbyłem się wzdęć (!!!) hihi ! Również hula hop. To dopiero był odlot! Dostajemy znieczulenie ktore praktycznie nic nie boli. [link widoczny dla zalogowanych]
oko┼éo godziny na krze┼Ťle. A wiecie, ┼╝e jacy┼Ť naukowcy odkryli, ┼╝e podczas roku zjadamy z 25 paj─ůk├│w bo one s─ů zwierz─Ötami nocnymi i wychodz─ů w nocy no i oczywi┼Ťcie szukaj─ů ciep┼éa kt├│re jest przy cz┼éowieku a do tego wchodz─ů do ust i to jest nieuchronne bo one s─ů elastyczne i nawet jak ┼Ťpicie z zamkni─Ötymi ustami to si─Ö przecisn─ů bo my┼Ťl─ů, ┼╝e jest co┼Ť tam w stylu gniazda no bo ma┼ée przytulne i ciep┼ée. Utrata wagi na tej diecie jest gwa┼étowna i nie nale┼╝y jej stosowa─ç, gdy na Po pierwsze jak ta wysypka dojdzie do tego stopnia co ostanio to wrecz bede poparzona i nie bede mogla spac w nocy bo bedzie mnie tak swedziec. Zawsze mo┼╝na rodzi─ç za darmo w pa┼ästwowym szpitalu. szcz─Öko┼Ťcisk nie aktywny prosz─Ö o odpowied┼║ Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak apropo jak my┼Ťlicie - jaki one maj─ů rozmiar biustu?
[link widoczny dla zalogowanych]
wolalam tamta wersje no ale coz nie od nas to zalezy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A propos baranka na glowie u 40-stki.
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz to sama nie wiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ten ciemniejszy material ktory wyjdzie spod spodu moze fajnie wygladac, na pewno lepiej niz haft na ktory pewnie nie mozesz juz patrzec [link widoczny dla zalogowanych] siemka ja mam kolczyk w pępku i kilka dni temu robiłam ...
polecam jak najbardziej. dr Myszczyszyn, przyjmuje na długosza, klinika Laser Town, wizyta razem z USG 100zł. Próbuję. Jesli chodzi o temperature lewatywy to zacytuje: moze to glupio zabrzmi ale UWAZAJCIE, zeby nie ugryzc sie w znieczulona czesc buzi. [link widoczny dla zalogowanych]
ale nie ma co tego porownywac do przyjazni z rodzinnego miasta. robi┼éam par─Ö razy nad g├│rn─ů warg─ů i teraz mam ich jescze wi─Öcej a raz w ramach promocji pani strzeli┼éa w poj w┼éosek i teraz ro┼Ťnie mi tam pi─Ö─ç C\zy jest kto┼Ť jak ja, kto sko┼äczy┼é uniwersytet a mimo to chce si─Ö zaj─ů─ç rzemios┼éem? czesc dziewczyny! tak pszypadkiem pszeleciala mi t strona kolo nosa wiec chce pomuc Matko! W domu ma 6 letni─ů c├│rci─Ö wi─Öc rodzinka b─Ödzie w komplecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po dotyklala mi brzuch i powiedziala ze jestem w ciazy..
[link widoczny dla zalogowanych]
Martachw! Dzisiaj sobie rozkosznie 2 ┼╝u┼éam, a dopiero potem sprawdzi┼éam sk┼éad i ma┼éo nie pad┼éam, na 1 prawie 2 W przypadaj─ů Teraz po tym sobie przypomnia┼éam, ze faktycznie nie wolno ┼╝u─ç gum, echhhh
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wizja spadaj─ůcej wagi cia┼éa na pewno zmotywuje Cie do dzia┼éania.. [link widoczny dla zalogowanych] itd.
Hej Dziewczyny ? witajcie, )) Nadejdzie czas,kiedy sama najlepiej ocenisz sytuacj─Ö i w┼éasne bezpiecze┼ästwo.┼╗ycz─Ö Ci tego - pozdrawiam. Kolejny ketanol i telefon do roboty ┼╝e nie przyjd─Ö. Dzi┼Ť moi panowie ko┼äcz─ů 2,5 roku Nie wiem kiedy to zlecia┼éo, jutro natomiast idziemy na pierwsze urodziny synka szwagierki. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli efekt b─Ödzie zadowalaj─ůcy to powiem, ┼╝e WARTO!!! tez sie tluklo szklo ale nie sdze zebys tego szukala Staram sie patrzec optymistycznie i ciagle wymyslam nowe opcje na zorganizowanie sobie tutaj zycia, tylko ze przy wiecznej obstrukcji otoczenia mozna latwo stracic wiare w siebie... hymm ale to nie takie latwe, w Pl tez jestesmy z innych miast.... Wcze┼Ťniej nie przeszkadza┼éa mi ona tak bardzo, lecz teraz mam cudownego ch┼éopaka kt├│ry nic nie wie o moim problemie. Uwa┼╝am, ┼╝e ka┼╝da z nich co┼Ť w sobie ma, a ju┼╝ na pewno nie s─ů do siebie podobne. cze┼Ť─ç dziewczyny, mam do odsprzedania Luteine 50 tabletki podj─Özykowe (1 x 30 zamkni─Öte fabrycznie wa┼╝ne do 07.2015 i 1 x 28 tabletek otwarte wa┼╝ne do 09.2015.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ta okolica była lekko czerwona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie jeste┼Ťcie kobitki?????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

4) mycie- potwornie niewygodna myjnia- mysla┼éam, ze odpadn─ů mi na niej plecy- zwr├│cono mi uwag─Ö -abym sie nie wierci┼éa...- odpowiedzia┼éam, ze bardzo niewygodna jest ta myjnia- a na to p. [link widoczny dla zalogowanych] Takze do┼é─ůczam do tutejszych fan├│w orbitreka i mam nadziej─Ö, ┼╝e ju┼╝ nied┼éugo bed─Ö mog┼éa pochwali─ç si─Ö konkretnymi wynikami.
ciuska 2 -- ja bym chyba zrobi┼éa przerwe tygodniow─ů . Wi─Öcej ruchu Buziaki!!! Nie czytaty ,nie kumaty...... ja te┼╝ podobnie to zrozumia┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale zadnych innych zabieg├│w, ┼╝adnego odsysania, zadnych operacji. Ale wczoraj w zwi─ůzku z oczami posz┼éam do okulistki i poradzi┼éa mi hormony czyli HTZ .Ja faktycznie jestem w wieku menopauzy ale t┼éumaczy┼éam sobie ,,┼╝e ma z tuzin kole┼╝anek te┼╝ w tym wieku i wszystkie ┼Ťpi─ů jak przys┼éowiowe mopsy ..co robi─ç .Czy kt├│ras z Was wypr├│bowa┼éa hormonalna terapi─Ö zastepcz─ů ?? i taka dziesieciodniowa kuracja pomoze mi cos? Zdj─Öcia ust na maila Jesli chodzi o usta to najlepszy Dr ( biora moje poprzednie do┼Ťiwdczenia, do Dr Bromy wracam od p├│l roku, i ju┼╝ mysl─Ö nad kolejnymi........uzaleznienie a bym nie poleca┼éa prostowania w┼éoso├│w kr─Öconych na sta┼ée, lepiej wyprostowa─ç sobie od czasu do czasu W┼éos├│w kr─Öconych nam zazdroszcz─ů, bo proste maj─ů wszyscy, dlatego moim zdaniem lepiej pozosta─ç przy swoich naturalnych. A wiec i Ty dawaj do nas !! Ale od dzis rana powrot do skrupulatnosci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Dru┐yny Wodnej z Rudy Žl▒skiej Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin