Nie zwróciła się Pani do mnie ze swoim problemem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Druyny Wodnej z Rudy lskiej Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Wto 11:00, 08 Kwi 2014    Temat postu: Nie zwróciła się Pani do mnie ze swoim problemem.

po 6 tygodniach facet nie wytrzymal i sam zacząl najpierw rozmowe a potem seks.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszly pomaranczowe. Ale pewnie to dlatego, że zdrapywałam sobie ta skórkę...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hejka...ja mam jeszcze jedno wyjscie..poznalam na forum fryzjera z Poznania i polecil mi rodzinie w Gdansku,do nauki od podstaw w salonie.Za rok moze juz bede normalnie zarabiac,lecz mysle i mysle nad tym,bo mimo wszystko chce miec papiery,bo chce to robic juz chyba do konca [link widoczny dla zalogowanych] piękny efekt jak na miesiąc.
90% z nich to (dla mnie) mniej przerażające, czyli te z długimi nogami, chyba nazywają się kosarze. mnie tak bolal brzuch ze myslalam ze normalnie jak przed @ mega straszna. a ty to nawet nie masz faceta. Osoba, ktora wspomniala o cewnikowaniu powinna opisac szerzej swoj przypadek, bo mysle ze zaistniały jakies niekorzyste dla niej okolicznosci i stąd ta metoda!!! Gabinet w pełni wyposażony, jest miejsce osobne na biurko, osobne na badania. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale jeżeli zrobisz zabieg u chirurga to i tak będzie ci sie wrastał. tylk9 z jednej strony i oczywiscie nie tak bardzo... Operował mnie dr A. Moja siostra jÄ uĹźywaĹa. Wstep na koncert za darmo. Zgubiłam 1 kg. gaz, prąd, woda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

izkabezprzezwiska @interia.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak w ogóle to obie są sympatyczne. Dla mnie chirurdzy są skreśleni w tej kwestii gdyż widzę jakie są efekty wieloletniego ich działania u mojego męża i jego brata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie coraz bardziej ciąży mi samotność. [link widoczny dla zalogowanych] Przygotowuję publikację dotyczącą rynku suplementów.
cccccccccc---------------Agata-------------29----------- --śląskie-----------------17---------cccccccccc----------- ------Daria--------------19---------- --Gdynia-----------------22---------DZ Nie mówię o prysznicach, jak zrobi ci się słabo podczas kapieli, to padniesz i nawet niczego się nie przytrzymasz. pozatym nurod. Oj trzeba to jakoś zmienić, taka spowiedź indywidualna to całkiem nie głupi pomysł chcesz pogadać ??? [link widoczny dla zalogowanych]
Aquamid jest w Polsce od kilku lat, w sumie najpierw był w europie a p.ózniej w USA. toni jakiego masz tego orbitreka?Ja miałam kiedyś taki zwykły i mi posłuzył tylko miesiąc i sie zastanawiam nad takim magnetycznym,ile musze liczyć kasy? ============================================== lekarz dopiero teraz zasugerował jednak zmniejszenie dawki do 0,5 tabletki-ale ja juz sie boje jaka bedzie reakcja jutro, podobno tak ma byc bo organizm musi sie przyzwyczaic... Sporo przed wakacjami i troche po - nie radze - szkoda zapozyczony na rozruch tu pieniedzy. Wkleiłam to z netu dla dziewczyn żeby sobie poczytały ,ja mam ksiązkę i znam to ,a TY? Gdy jechała Kaska do roboty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Was dziewczynki
[link widoczny dla zalogowanych]
No Kasioolka ja tez sie ciesze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A do pozbycia się brzydkich zapachów Refresher - super działa. [link widoczny dla zalogowanych] Masz trzeciwciałą z poprzedniej infekcji (igg 250), które Cię chronią.
Pozdrawiam Ile płaciłas za leczenie kanałowe w klinice Dentist ? [link widoczny dla zalogowanych] _wiosne_2006_skora_roz_38.html Ja nic nie wiem żebym w ciąży coś takiego przechodziła, badania miałam w pierwszym trymestrze- wynik ujemny. Albo jak się idzie na imprezie w tym celu do toalety [link widoczny dla zalogowanych]
Po testowaniu kilkunastu z rzędu stwierdzam że lepiej stosować sprawdzone. I jestem ciekawa czy go beda potem badac bo tamtym roku mi sie powiekszył. A ja mogę się dołączyc, mimo że mam 25 lat ? chyba nikt nam nie podpowie tych zabaw na wieczór-kurka Bartosz Niedziółka nastepnie jak juz zna sie rodzaje dzielenia na sekcje, ma sie opanowane trzymanie nozyczek w dłoni i wyginanie nadgarstka, grzebnien nie wypada z dloni itp...mozna isc do szkoly łączącej teorie z praktyka (czyli takie minimum rok) i skonfrontować swoja wiedze i cwiczyc sie praktycznie na manekinach i koleznakach z grupy. Nie jem mięsa, serów, mleka, jogurtów itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
piszcze co tam u was odezwe sie później papatki
Zaczelam trajkotac po mniej niz 2 tygodniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze wiosna do tego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja polecam salon fryzjerski w Tarnowskich Górach - Krystian Walosczyk. [link widoczny dla zalogowanych] kamasutra.
Bardzo sie boje ze to cos powaznego .. Z ręka na sercu mogę wam polecić dr Pająka. W kwietniu robiłam uszy u dr Broma. Camouflage Mam 7 letnie doswiadczenie w branzy. [link widoczny dla zalogowanych]
Po pierwszym treningu bylam obolala jak stara babcia, ale teraz jest juz dobrze. zapisalam sie na silownie,ale taka naprawde porzadna,chocilam tam na piechote (45-60 min w jedna strone,zaleznie od tempa,no na poczatku to jak tam dochodzilam to juz mialam dosc ale bardzo szybko mi sie poprawila kondycja) ,najpierw chodzilam 3 razy w tygodniu ale bardzo szybko mi przybywalo sily ( i miesni!normalnie widzialam jak mi pod ta wartswa tluszczyku przyrastaja miesnie,oczywiscie nie nie wiadomo jak wielkie,heh,ale mozna cos bylo wyczuc) a chyba jakos tak w polowie 2 miesiaca zaczelam chodzic tam codziennie!bardzo dlugo cwiczylam na biezni,nie biegalam ale szlam szybkim krokiem i tak jakby pod gore,no i oczywiscie wzmacnialam miesnie!! Do zaś Do broma tylko....Czy robiłas nos u tego Dr? a Wy macie dzieci? Ja piłam mało. Polecam studio fryzjerskie Bohema na Ruczaju (ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
antidotum dają popis autoreklamy na poprzednich stronach był jeszcze intastyl tam to wogóle sie pogubili i sami wpadli to widac wystarczy sie wczytac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Wto 11:01, 08 Kwi 2014    Temat postu: a wam???

Momentami widze że ma ochote płakać z bólu...Teraz lekarz przepisał jej ketonal ale to działanie doraźne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Stąd fatalne samopoczucie, więc przemysl to jeszcze. no tak sobie czytam i sie robie w gacie ;/;/;/ ;( bo jutro raniutko za 10 godzin mam zabieg ;/ przez te forum to sie bardziej boje, nie wiedzialem ze astrzyk bedzie bolał i bedzie uczucie rozpychania palca ;/ jeszcze maja byc szwy ;/ to juz wogule ;/ nigdy nie mialem nic szytego ani tak dalej, zero kontaktu z takimi rzeczami a tu nagle taka gleboka woda jak dla mnie, mialem ochote juz zrezygnowac, ale nie jestem taki, no i ide...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny mam dni płodne i prawy jajnik i macica bolą tylko ciekawe dlaczego tak nie mam z lewym...cos mi sie wydaje ze lewy nie jest tak sprawny złapała mnie jakaś mega faza-bardzo chcę już dziecko z podkreśleniem a już [link widoczny dla zalogowanych] Stop!!!!!!!!!
a gdyby chociaz by;y jedrne to co u nnego ale sa gorsze niz u starej baby naprawde ;( różowym landrynkom mówimy nie,całe szczęście że w Polsce nie ma tych ciuchów jesli w nich dobrze wygladasz, to nie obciach obciachowe to sa moim zdaniem boczki wylewajace sie z biodrowek i tabuny dziewczyn ubranych w niemal identyczne spodnie. Na ul. Ale choroba trwa i trwa... [link widoczny dla zalogowanych]
A tak w ogóle to cieszę się, że dołączyłam do was i mam tyle osób rozumiejących to co robię. Tego właśnie boję się najbardziej... Czy są jakieś problemy na granicy? Była to dolna lewa ósemka. Moj mi powiedzial ze zawsze twierdzil ,ze dziecko nalezy do matki ,i ze niewazne czy 8 dzieci, jak bedzie chcial sie rozwiesc to sie rozwiedzie .Ale nie ze mna te numery.W Islamie dzieci naleza do ojca ! Pozdrawiam, zyjemy w ciagłym stresie to tez jeden z czynników braku snu wiec proponuje dobra zabawe co kolwiek dyskoteka wieczur kabaretowy, po przez smiech wytwazaja sie endorfinki kture daja nam odlot rozluzniaja i automatycznie polepsza nam sie samopoczucie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podemna mieszka pakistanka ....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale musisz z rozumiec,ze tak naprawde wszystko zalezy od ciebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

badu-teraz to ja tez sie smieje z tego i opowiadam to znajomym ktorzy placza ze smiechu.Ale to co wtedy przezylam to byl koszmar ktorego nigdy w zyciu nie zapomne .papa. [link widoczny dla zalogowanych] AŻ SIĘ CHCE WYMIOTOWAC JAK SIĘ NA TO PATRZY...
salon Venus jest lepszy. wytrwałam pierwszy dzień to i drugi się powiedzie, co dziewczyny? Natomiast pod wpływem każdego uczucia można zrobić coś dobrego albo coś złego. A ja dostałam gynalgin bo jakieś bakteryjki dostałam Ale problem mam taki że po zakończeniu kuracji powinnam dostać okres ( ostatni miałam 06.czerwca) i do tej pory nic... Bedą tak gładkie i lśniące jakby Was krowa oblizała. [link widoczny dla zalogowanych]
W aptekach sa zestawy do lewatywy -tak to sie nazywa . I nie będę szukać nikogo. Pytania: jeszcze to znalazłam Walczmy z Grzybolami fuj ;p ;p ;p jeśli jednak o mnie chodzi to ten chłopaczyna zupełnie nie jest w moim guście, bo zupełnie nie jest męski, a taki ardziej ciotowaty Zdjęcia dostępne na email.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko wskazuje ze jest w ciazy z tajemniczym biznesmenem
[link widoczny dla zalogowanych]
do ggggg czy mozesz mi przeslac swoich ust zdjecia przed i po bo nie wiem ktora metode wybrac czy tluszczem czy aquamidem ,juz dzwonilam do lekarza w poznaniu i mnie namawiala jak na pierwszy raz to tluszczem zeby pierwsze zobaczyc jaka wielkasc mi odpowiada i mowila tez ze moge miec jakies grudki po aquamidzie,czy masz jakies skutki uboczne po tem powiekaszaniu ,adriatyka@wp.pl W sumie może kiedys go wypróbuje i zobaczymy, czo cossie będzie działo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymaj tak dalej! [link widoczny dla zalogowanych] Od kilku lat jestem rozwódką, ale z tym się już uporałam.
niektorzy zbyt powierzchownie podchodza do tematu i innym czytajacym to szkodza A skąd wiecie, że historia Lisa i Smoktunowicz nie jest tylko plotką jak jedna z wielu?? Na koniec wlasciciel wystawy zaproponowal zdjecie z brachyelma smithi ( badzo spokojny ptasznik- cuda wyczynial z nim najpierw go poklaskalem potem wzialem na reke.. Pozdrawiam. A z tymi wizytami od początku i gwarancją porodu to chyba te kobietki z recepcji same nie wiedzą. [link widoczny dla zalogowanych]
Skierowania od gin nie miałam. A co z kosmetykami? To mnie denerwuje. Najpierw pofarbowałam włosy mocnym rozjaśniaczem (schwarzkopf), który o dziwo mi nie zniszczył włosów ;P a bynajmniej nie tak mocno wyszła marchewa więc na drugi dzień pofarbowałam popielatym blondem z loreala i zgasiłam pomaranczowy odcień. a to faktycznie taki zabieg, który powinien być wykonywany jeśli jest konieczny, zwłaszcza, gdy nogi różnią się długością A po jakim czasie zaczeła ta blizna blednąc? Szukam pani Agnieszki Weiss, która całe lata pracowała na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to dla mnie przeklenstwo ja bym w zyciu nie poszla do takiej szkoly.........
[link widoczny dla zalogowanych]
ZACZYNAMY! Prosze poradzcie co powinnam robic-slyszalam ze moze ona peknac-ale moze to nie w moim przypadku...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Drażni mnie że szukają debili, których taka reklama przyciąga. [link widoczny dla zalogowanych] nikt Cię tam chyba siłą nie trzyma
lakier do włosów Niestety nie używam lakieru i w tej chwili nie mam w domu, a przydałby się, bo w drugim pokoju czai się na mnie bestia. no właśnie! jesli chodzi o jeansy to LEE nigdy mi się ani nie wyciągnely, ani nie sprały, ani nie przetarły ani nie podziurawiły, jeden model nosze juz od 4 lat, Levi's są za to BEZNADZIEJNE, wszystkie pary które miałam powyciągały się i poprzecierały bardzo szybko. Osłabienie energetyczne organizmu powoduje, że część toksyn pozostaje we krwi, a wydalone do zanieczyszczonego jelita grubego zalegają, i częściowo są wchłaniane na powrót do krwiobiegu. Czy znacie może ją i jej sprzęty? [link widoczny dla zalogowanych]
pracuje tylko 2-3 dni w tygodniu więc dni wolne przeznaczam na objadanie się i wymioty. Nie wiem nawet kiedy to zleciało. Od kilku tygodni codziennie w nocy budze sie z powodu bolu nadgarstka. Wysoka goraczka,wymioty i mnostwo ropy. Uzywam szamponu i odzywki z Rosmana Yung na zmiane z szamponem Barwy Natury, tez bez siliconu. benusik - przykro mi lub
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Wto 11:02, 08 Kwi 2014    Temat postu: Nie mogę teraz spać, bo umieram ze strachu, że coś wylez

puszki - co do reszty - trudno powiedziec.
[link widoczny dla zalogowanych]
u fryzjera byłam dośc dawno teraz myślę o grzywce jednak dzewucha w salonie odradzała mi ja twierdzi ze gdy tylko się spoce to natychmiast sie zlokuje i bede głupio wyglądać z lokami na czole i tak w ogóle prosta grzywka nie pasuje do kreconych wlosów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak pytalam co za plyn we mnie wchodzi to w wiekszosci przypadkow padala odpowiedz woda z mydlem. [link widoczny dla zalogowanych] pytasz czy duzo osob ma tak ze lekarz mowi ze guz mu sie nie podoba a potem okazuje sie ze to nic takiego - wiesz co kazdy guz nie podoba sie lekarzom - bo nie powinien tam byc !
bylam na polnocy i powiem szczerze ze jednak bardziej podoba mi sie tutaj. Boję się jak...ale co ma wisieć nie utonie- poddaję się! Przyzwyczajając powoli organizm do częstszego przyjmowania małych posiłków jesteśmy w stanie wyregulować nasz ośrodek głodu i sytości w mózgu, przez co po pewnym czasie organizm sam systematycznie będzie domagał się o jedzenie bez udziału naszej świadomości Niestety, wyregulowanie tych fizjologicznych mechanizmów wymaga początkowo od nas uwagi i pewnego wysiłku. hej dziewczyny! Cicha masz rację, to jeszcze małe dzieci, a co będzie jak będą starsze??? [link widoczny dla zalogowanych]
kapusta najlepiej wloska Jak widzisz np. Dzisiaj czuje się tak jakbym straciła drugie dziecko Jak robiłam swój zabieg u Wiatroszaka we Wrocławiu to widziałam u niego w gabinecie zdjęcia blizn przed i po operacji. nim do kraju swego wrociła Najgorzej, że nikt tego nie diagnozuje. Ty jesteś zbyt rozedrgana, trudno Ci panować nad własnymi uczuciami.
Chociaż niektórym wychodzą piękne dwie kreseczki już w 21 dniu cyklu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no tak, mi też chodziło o makijaż permanentny w kolorze skóry, ale ktos tu to nazwal tatuażem medycznym a możesz napisać który lekarz przeprowadza taki zabieg?
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukaj w ksiegarni ksiazki Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moj zawsze cos nowego podlapie w Polsce, a potem chodzi jak taka papuga i powtarza, smiac mi sie chce, ale staram sie byc powazna, zeby go nie zrazic [link widoczny dla zalogowanych] Kolejny ketanol i telefon do roboty że nie przyjdę.
Jestem we wczesnej ciąży ok 7 tydzień, w dniu dzisieszym otrzymałam wyniki, są one następujące: Jak mi badaja cukier to wszyscy lekarze zadowoleni - wychodzi 60 czy 80. A czy wiecie dziewczynki kiedy wogóle po Bromergonie wraca owulacja ??? Maila nigdzie nie znalazłam, a w necie spędzałam po kilka godzin dziennie, ale nadal nad tym pracuje MIALAM WYCIETA BLIZNE I ZESZYTA PONOWNIE MINELY OBECNIE 2 TYG OD OPERACJII BLIZNA MA 11 CM DLUGOSCI I JAK NARAZIE OKOLO MAX 2 MILIMETROW SZEROKOSCI! [link widoczny dla zalogowanych]
Balam sie ze to sie rozwinie jak ostanim razem bo mialam te wypryski na calym ciele z przodu klatki piersiowej, na brzuchu, podbrzuszu i nawet piersi i pod pachami. a do cienkich i wyginających sie paznokci nadaje sie??? pozdro Witam! Nawet deichmann ostatnio sprowadza jakeiś małe 42, bo kiedyś to były dobre, ale teraz to padaka, normalnie PADAKA! TESTY DO ROZWIAZYWANIA: koszt Kolor+ strzyżenie+ pielęgnacja 280 zł + kosmetyki które zakupiłam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój mi nie powiedział
[link widoczny dla zalogowanych]
75!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do tego dochodzi Richard marx utwor HAZARD Pieknosci [link widoczny dla zalogowanych] Moderator
Problem wrastajacych paznokci likwiduje PODOLOG, poszukaj takiego w swojej okolicy. I z takim komplecikiem pojawiłam się na oddziale. Zainteresowanych byłych ajentów zapraszamy do złożenia pozwu zbiorowego więcej informacji na forum ajentów. Robiłam sobie też badanie na inne hormony i niby są w normie, ale ktoś mi powiedział że stosunek LH/FSH mam za niski co może oznaczać niewydolność przysadki mózgowej... surówka ze świeżych warzyw z odrobiną jogurtu. [link widoczny dla zalogowanych]
jak cos chcecie sie zapytac to piszcie na mój numerek gg 2096045 No, ja masuje dość mocno, tak, że potem skóra jest czerwona. Jak już miałam serdecznie dość, to stwierdziłam, a jak noge złamię to nie pójdę do ortopedy, a do kardiologa, ginekologa, pulmunologa też nie? Dziś mija trzeci dzień. Mam tam ulubioną fryzjerkę. Spóźnia mi się okres 4 dzień zrobiłam dziś już 3 testy dwa mają dwie kreski ale blade a trzeci ma wyrażniejsze wiec teoretycznie jestem w ciąży lecz starsznie boli mnie brzuch mam kłucia w jajnikach. ten komentarz był śmieszny zwyczajnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zobaczcie na tych po oparzeniach!!
[link widoczny dla zalogowanych]
komora grishama jest też ekranizacja tej ksiazki z matem demonem i hackmanem.......film z suzann sarandonn i seanem penem dead man walking.....A Lesson Before Dying.....może coś znajde jeszcze JETHON przy wspolpracy z prof.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytanie zatem o czyje szczęście im chodzi i czy przypadkiem nie o własne [link widoczny dla zalogowanych] może to kurcz pisarski?
2. A co do Pan powyzej to za zadne skarby ani nie pojde pod laser ani pod skalpel, wykluczone. Gdzie wy żyjecie ? wracalam dzis z zakupow (obwieszona torbami ) Jestem poprostu pokoleniem Czarnobyla.Pozdrawiam , życze powodzenia [link widoczny dla zalogowanych]
W końcu po prostu przestałam go lubić. 1.5 tyg. nie osmieszajcie sie!! Bo planuje wizyte u nich, ale sie troche boje, poniewaz mam delikatne i słabe włosy i nie chce potem żalowac... [link widoczny dla zalogowanych] (`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´) no i to mnie na 100% utwierdziło że to był genialny pomysł!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Druyny Wodnej z Rudy lskiej Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin