WIECZÓR KAPITAŃSKI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Drużyny Wodnej z Rudy Śląskiej Strona Główna -> Wydarzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grucha
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 15:36, 15 Lut 2006    Temat postu: WIECZÓR KAPITAŃSKI

Na spotkaniu w dniu 13 lutego powołano trzy zespoły robocze „Wieczoru Kapitańskiego Wieczór odbędzie się 18 marca o godz. 17.00 w Domu Harcerza.
Zespoły robocze to:
1.Logistyka- szef zespołu phm. Tomasz Marcol
do zadań zespołu należy między innymi:
- zaproszenia
- zbieranie potwierdzeń przybycia na wieczór
- przygotowanie materiałów na wystrój
- sprzęt multimedialny, hi-fi, komputery itp.
- informacje na stronie

2. Sceneria – szefowa zespołu samarytanka Iwona Markowska
do zadań zespołu należy między innymi:
- wystrój
- program
- scenariusz
- prowadzenie
- prezentacje

3. Gospodarczy – szef zespołu ćwik Arkadiusz Rzepka
do zadań zespołu należy między innymi:
- zakupy
- przygotowanie poczęstunku
- porządki
- szatnia
- ubikacja
- parkingi
- odśnieżanie

Do czwartku każdy szef zespołu ma przedstawić szczegółowy (b. szczegółowy) wykaz zadań podległemu mu zespołu z rozpisaniem na osoby które mają to realizować.

W tym temacie na forum proszę wszystkich wszystkich włączenie się do stworzenia tego naszego wieczoru na jak nalepszym poziomie oraz o pisanie wątpliwości nasuwających się, jak i pomysłów które warto by zrealizować. Za pomoc i pomysł z góry dziękujemy.

Do wszystkich członków drużyny apel aby już dzisiaj zaprosili swoich rodziców na ten wieczór wieczór wędrowników wędrowników starszyznę proszę o zaproszenie w imieniu drużyny byłych członków naszej drużyny na ten wieczór.
[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 15:46, 15 Lut 2006    Temat postu: Zespół LOGISTYKA - prośba

Zespół LOGISTYKA pracuje pełną parą
i ma juz dużo zrobione ale są i problemy ...

1. Nie mam ani jednego nazwiska aby wypisać zaproszenia
A termin wysłania zbliża się nie ubłaganie
proszę pisać na [link widoczny dla zalogowanych] liub [link widoczny dla zalogowanych]

2. Nie ma nagłośnienia w hufcu (patrz Andrzejki i Karaoke)
Jak ktoś mógłby załatwić nagłośnienia dla :
- zespołu szantowego
- osoby prowadzącej wieczór i prelegenta

proszę o pomoc w rozwiązaniu obu problemów
Tomasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kukuś




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:07, 28 Lut 2006    Temat postu:

Witejcie ponownie.

Poniżej publikuję zadania i osoby odpowiedzialne za ich realizację.
Wszystkie uwagi piszcie tutaj.


Zadania do wykonania na Wieczorze Kapitańskim.



1. Obsługa kuchni .
odpowiedzialne: Patrycja Herlitz, Agnieszka i Izabela Pielka, Roksana Peter
Przygotowanie poczęstunku, napoje. Roznoszenie.

2. Obsługa stołu z chlebem ze smalcem i ogórkami na sali:
odpowiedzialni: Sybilla Żymła, Marcin Gruszczyk
3.Szatnia

odpowiedzialni: Ryszard Golec, Szymon Zieliński
Przygotowanie szatni, odbiór i podawanie nakryć.

4. Ubikacje
odpowiedzialni: Adrian Hnatyszyn, Wiktoria Bochenek
Doglądanie czy nie brakuje papieru toaletowego, papierowych ręczników, wycieranie podłogi,

5.Parking
odpowiedzialni: Błażej Suchocki, Mateusz Karasiewicz
Jeden przed hufcem kierujący auta na parking na zapleczu hufca, drugi stojący na zapleczu hufca.

6. Konferansjer
odpowiedzialna: Anna Obłąk
7. Zapowiedź prelegenta Piotra
odpowiedzialny: Tomasz Marcol
8. Występ UV show
odpowiedzialna: Iwona Markowska
9. Śpiew
odpowiedzialny: Wojciech Kloc
10. Multimedia
odpowiedzialni: Tomasz Marcol, Marcin Gruszczyk, Michał Herlitz

Obsługa komputerów, projektorów i sprzętu nagłaśniającego


11. Zapowiedź prelegenta Wojtka
odpowiedzialna: Iwona Markowska


12.Dokumentacja fotograficzna
odpowiedzialny: Michał Kuszewski

Zadania do wykonania przed Wieczorem Kapitańskim.

1. Zakupy odpowiedzialna: Patrycja Herlitz
kawa, herbata, zakąski (paluszki, krakersy, ciastka itp.), ogórki kiszone, chleb, smalec zrobi mama Arka kupić potrzebne rzeczy, świeczki, + rzeczy potrzebne od pozostałych ekip. Termin: do 17.03.
2. Przygotowanie rzeczy: odpowiedzialny: Arek Rzepka
Rzeczy do pobrania z hufca: serwety, sztućce, serwisy do kawy, termosy, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, przybory do posprzątania hufca (szmaty, miotły, płyn, wiadra, mydło), numerki do szatni. Termin: do 14.03.

3. Odśnieżanie
odpowiedzialni: Krzysztof Saternus, Michał Herlitz, Rafał Magiera, Adam Hnatyszyn, Ryszard Golec
Jeśli śnieg do czasu spotkania nie stopnieje to należy dwa dni przed spotkaniem odśnieżyć chodnik hufca oraz plac za hufcem. Termin: do 17.03.

4. Porządki
* kuchnia i jadalnia: Patrycja Herlitz, Agnieszka i Izabela Pielka, Roksana Peter Termin: 13.03.
* Sala: Rafał Magiera, Adam Hnatyszyn, Ryszard Golec, Karolina Maleńka,
Sandra Władacz, Patrycja Kruszczyk.
Scena: Renata Wojnicka, Dawid Kalusche
Szatnia: Ryszard Golec, Szymon Zieliński
Ubikacja: Adrian Hnatyszyn, Wiktoria Bochenek.
Korytarze: Karolina Pieniek, Sebastian Pieniek.
Termin: 13.03. omiecenie pajęczyn, zamiatanie, porządki ścian.
Termin: 17.03. mycie podłóg, stołów, krzeseł

5. Wystrój.
* Przygotowanie 1 kajak kpl. , kanadyjki, koła ratunkowe, liny, żagle, dzwon, kroniki drużyny, albumy, kotwice itp. Michał Herlitz, Marcin Gruszczyk Termin: do 13.03.
* Scena pod UV Bartek termin: do 16.03
* Stoiska boczne
- drużyny: Sybilla Żymła Termin: piątek 17.03
- Jamboree: Tomasz Marcol: Termin: piątek 17.03
- Edukacja: Iwona Markowska: Termin: piątek 17.03
* sala wg. rozplanowania w dniu 13.03.

6. Inne
Sprawdzenie i przygotowanie oświetlenia sali i sceny, doprowadzenie wszystkich źródeł energii elektrycznej do działania Wojciech Orszulik Termin: do 13.03.

Wszystkie inne sprawy jak i potrzeby lub uwagi lub ciekawe pomysły związane z organizacją Wieczoru Kapitańskiego proszę zgłaszać szefom zespołów odpowiedzialnym za poszczególne zadania.

Druzynowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djsuchy




Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ruda Śląska 1

PostWysłany: Śro 7:17, 01 Mar 2006    Temat postu:

Witam. postaram sie załatwic nagłosnienie w kazdym razie cos wymyśle Smile pozdrawiam
błazej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kukuś




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:05, 02 Mar 2006    Temat postu:

sprzęt nagłaśniający jest juz załatwiony, będzie tylko trzeba go sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 11:28, 02 Mar 2006    Temat postu: Re: WIECZÓR KAPITAŃSKI

Przedstawiam Wam krótki opis co juz jest załatwione lub dogadane:
1.Logistyka- szef zespołu phm. Tomasz Marcol
do zadań zespołu należy między innymi:
- zaproszenia wysłano ponad 115 zaproszeń pierwsza partia 18 lutego
- zbieranie potwierdzeń przybycia na wieczór
- przygotowanie materiałów na wystrój
- sprzęt multimedialny są załatwione dwa projektory[/b] , hi-fi sprzęt nagłośnieniowy dwa kpl. 1. kolumna z mikrofonem i 2. kolumny, wzmacniacz i 2 bezprzewodowe mikrofony., komputery ja dysponuję swoim jak by coś itp.
- informacje na stronie [b]została dodana


2. Sceneria – szefowa zespołu samarytanka Iwona Markowska
do zadań zespołu należy między innymi:
- wystrój
- program został opracowany
- scenariusz
- prowadzenie Ania Obłąk
- prezentacje Marcin Gruszczyk

3. Gospodarczy – szef zespołu ćwik Arkadiusz Rzepka
do zadań zespołu należy między innymi:
- zakupy
- przygotowanie poczęstunku kazdy harcerz naszej druzyny piecze "blacha" ciasta, mama Arka zrobi "tuste"
- porządki
- szatnia
- ubikacja
- parkingi
- odśnieżanie

Prosze o dopisywanie co już jest załatwione lub zrobione.

Zbiórka całej druzyny w strojach roboczych w poniedziałek 13 marca o 17.00 w Domu Harcerza[/b]
Powrót do góry
Kukuś




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:29, 02 Mar 2006    Temat postu:

Ten wątek powyżej to mój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszko
Gość






PostWysłany: Czw 15:12, 02 Mar 2006    Temat postu:

Marek
1.Ten sprzęt nagłaśniający odemnie czy jakiś inny bo jużzgłupiałem ?
2. Jaki jest scenariusz imprezy? Kto go tworzy? Ile i w którym miejscu ma być śpiew.
3. Kto jet chętny do śpiewania (bo solówka mi nie odpowiada - przynajmniej na teraz) "Śpiewacć każdy może..." Zachęcam.
Powrót do góry
Kukuś




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:15, 02 Mar 2006    Temat postu:

PLAN WIECZORU KAPITAŃSKIEGO wersja robocza
18 MARZEC 2006r.

1700-1705 – powitanie gości, przedstawienie drużynowego
1705-1710 – kilka słów od drużynowego
1710-1715 – szanta
1715-1730 – prezentacja drużyny
1730-1735 – szanta
1735-1740 – zapowiedź Pagaja
1740-1800 – Pagaj o Jambory
1800-1805 – szanta
1805-1825 – 2 część Pagaja
1825-1830 – szanta + filmik „Efekt przechyłu”
1830-1840 – występ UVShow
1840-1920 – prezentacja „szkoły pod żaglami”
1920-1925 – szanta
1923-1930 – oficjalne zakończenie, zaproszenie na część nieoficjalną i na żeglarskie karaoke.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chemik




Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolarzowice

PostWysłany: Sob 16:32, 25 Mar 2006    Temat postu:

No i udało się Wam! Gratualcje! Poważną imprezę, porządnie zrobiliście. Tylko na drugi raz posadźcie Wojtka obok mnie to mu będę podpowiadał kiedy ma śpiewać!
Narka!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aaa4




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:41, 09 Sie 2016    Temat postu:

i jak bylo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 4 Harcerskiej Drużyny Wodnej z Rudy Śląskiej Strona Główna -> Wydarzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin